Jakie gadżety reklamowe warto zawsze mieć na stanie?

Jakie gadżety reklamowe warto zawsze mieć na stanie?

Ciągle powstają nowe typy gadżetów reklamowych, choćby ze względu na rozwój technologii. Zmiany w tym segmencie widać przede wszystkim w zakresie gadżetów elektronicznych, chociaż oczywiście nie tylko. Obecnie pendrive czy powerbank to relatywnie niedrogi gadżet, ale jeszcze kilkanaście lat temu sprawa wyglądała zupełnie inaczej.

Wciąż jednak można mówić o pewnych klasycznych, uniwersalnych gadżetach, które przydadzą się w wielu sytuacjach i sprawdzą się w niemal każdej branży. W takim razie, jakie gadżety reklamowe warto zawsze mieć na stanie? Doradzamy!

Które gadżety (i ile) powinna mieć na stanie każda firma?

Dokładna ilość gadżetów, które zawsze powinno się mieć pod ręką, zależy między innymi od ilości pracowników i klientów, a także częstotliwości wyjazdów na targi branżowe i inne tego rodzaju wydarzenia. Jednak, ogółem mówiąc, jeśli chodzi o proporcje, a nie konkretną ilość sztuk, to zawsze najwięcej powinniśmy mieć gadżetów budżetowych, a więc takich za kilka lub kilkanaście złotych za sztukę.

Takie gadżety można bez żalu rozdawać pracownikom, aktualnym klientom, potencjalnym klientom i nie tylko, nawet niewielkim. Takie tanie gadżety reklamowe służą bowiem nie tyle wzbudzeniu lojalności u danej osoby (chociaż również mogą mieć taki efekt), co zwiększeniu świadomości marki. Jest to istotne zarówno w przypadku małych, średnich, jak i dużych firm.

Jednak same tanie gadżety nie wystarczą – warto zawsze mieć pod ręka także gadżety “średnie”, chociaż oczywiście z reguły wystarczy ich mniej niż gadżetów tanich. Na ważniejsze okazje czy dla bardziej istotnych klientów lepiej sprawdzą się gadżety kosztujące kilkadziesiąt złotych za sztukę. Dla bezpieczeństwa powinniśmy także stale mieć w zapasie kilka gadżetów droższych, kosztujących ponad sto złotych, przeznaczonych dla najważniejszych klientów czy inwestorów.

Uniwersalne typy gadżetów

Wśród uniwersalnych, tanich gadżetów można wymienić kubki, smycze i długopisy z logo firmy lub jej nazwą. Są one bardzo popularne i stosuje je niemal każda firma, czy to duża, czy mała, ale jednocześnie przydatne, dlatego też możemy liczyć na to, że rzeczywiście będą one użytkowane przez osoby, które nimi obdarujemy.

Jeśli chodzi o gadżety do kilkudziesięciu złotych, obecnie w większości branż dobrym rozwiązaniem mogą być wspomniane wcześniej gadżety elektroniczne. Powerbank czy pendrive to bowiem coś, co wiele osób, zwłaszcza biznesmenów, wykorzystuje na co dzień. W przypadku gadżetów droższych warto zastanowić się przede wszystkim nad eleganckimi piórami, które z pewnością zrobią dobre wrażenie na odbiorcy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.