W ostatnich latach, głównie z uwagi na rozwój Internetu, pojawiło się wiele bardzo nowatorskich i ciekawych metod reklamy, które pozwalają na szybsze i wygodniejsze dotarcie do potencjalnych i dotychczasowych klientów niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie nie powinniśmy z tego względu odrzucać bardziej tradycyjnych metod, które stosowane są od wielu dekad.
Jedną z takich metod jest rozdawanie różnego rodzaju gadżetów reklamowych swoim obecnym i potencjalnym klientom, kontrahentom i pracownikom. Dlaczego wciąż warto tę metodę stosować? Jakie ma ona zalety? Doradzamy!
Skuteczność gadżetów reklamowych
To, jaka będzie w danym przypadku skuteczność gadżetów reklamowych, zależy między innymi do tego, czy zostały one odpowiednio dobrane do branży, w której działamy, a także do preferencji naszych klientów i kontrahentów. Właściwie wyselekcjonowane gadżety mogą być bardzo skuteczne w polepszaniu relacji z aktualnymi klientami, szczególnie, jeśli postawimy na gadżety kreatywne i wyróżniające się, ale jednocześnie użyteczne.
Takie gadżety mogą być także sposobem na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie świadomości na temat naszej marki. Z tego względu są one stałym elementem wszelkiego rodzaju targów branżowych, gdzie rozdawane są osobom, które zajdą na stoisko danej firmy. Tak długo, jak taki gadżet będzie w użytku, będzie on pomocny dla naszej marki, ponieważ jego użytkownik, a także osoby postronne, będą widziały na nim nazwę firmy lub jej logo.
Różnorodność cenowa i nie tylko
Niezależnie od tego, jak duży mamy budżet na gadżety reklamowe, znalezienie czegoś dla siebie nie powinno być dużym problemem. Obecnie można mówić o bardzo dużej różnorodności wśród takich produktów, zarówno, jeśli chodzi o ich typy, jak i o ceny. Dostępne są setki, jeśli nie tysiące różnorodnych gadżetów, o cenach wynoszących od kilku złotych do kilkuset złotych za sztukę. Zazwyczaj nawet, jeśli mamy upatrzony jakiś konkretny produkt, to mamy do wyboru wiele wariantów cenowych. Przykładowo, możemy zakupić zarówno bardzo tanie pendrive’y, jak i droższe, charakteryzujące się na przykład bardziej nietypowym opakowaniem.
Spotkać można nie tylko bardzo tradycyjne kategorie gadżetów reklamowych, takie jak gadżety biurowe (etui na wizytówki, pióra i długopisy, notesy i nie tylko). Bez większego problemu możemy zamówić także różnego typu gadżety elektroniczne (lampki, złącza, akcesoria do smartfonów, powerbanki), sportowe (bidony, kamerki, piłki plażowe) czy gadżety do domu (świece, otwieracze do butelek i win, deski do krojenia).